Léto je za námi a s ním i naše letní fotosoutěž, která opět přinesla spoustu radosti a krásných momentů. Po […]
Součástí vaší náplně práce bude zejména:
- Denní cycle county na pozice ve skladových regálech, dohledávání rozdílů a jejich reportování
- Navyšování materiálu z výroby
- Podílení se na čtvrtletní/roční inventuře
- Reportování volných pozic ve skladových regálech, počtu palet v externích skladech a ztraceného materiálu
- Odvolání materiálů z externích skladů
- Příprava, kontrola a odepisování materiálu na obsolete
- V nepřítomnosti kolegy na pozici Inbound Administrator vykrývá jeho pracovní náplň (odvolávky, příjmy materiálů do systému atd.)
- Komunikace s externími sklady, plánovači výroby, materiálovými disponenty apod.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Komunikativní znalost AJ
- Znalost prostředí MS Office
- Komunikativnost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost za svěřenou práci
Výhodou:
- Znalost SAP
- Průkaz řidiče VZV
- Předchozí zkušenost z obdobné pozice, znalost logistických procesů
Nabízíme:
- 7,5hodinovou pracovní dobu
- Dotované závodní stravování (obědy za 15,- Kč)
- 25 dní dovolené
- Vzdělávání, jazykové kurzy
- Vánoční a letní bonus/prémie
- Firemní akce
Místo výkonu práce: Průmyslová zóna Krupka u Teplic
Těšíme se na vaše životopisy!