I v letošním roce jsme si pro Vás přichystali DEN ZDRAVÍ, který se konal 21.11.2024. Přítomní zdravotníci Vám kromě obvyklého […]
Na této pozici budete součástí Edgewell Payroll týmu, přičemž budete úzce spolupracovat s lokálním HR a externím zpracovatelem mezd a Vaší hlavní pracovní náplní bude:
Zpracování mezd:
- zpracování podkladů pro výplatu mezd (bonusy, srážky atd.)
- kontrola a uzávěrka docházky
- komunikace s externí mzdovou účtárnou
- administrace a poradenství v oblasti exekucí
- spolupráce při auditech a kontrolách
- mzdové analýzy
Reporting, administrace dat
- sledování a analýza HR ukazatelů (absence, fluktuace, headcount atd.)
- administrace docházkového systému
Organizace práce a odměňování
- zpracování a aktualizace pracovních harmonogramů
- příprava a aktualizace interních předpisů
- příprava podkladů pro rozpočet mezd
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Relevantní praxe v oblasti HR – zpracování mezd, analytická činnost, práce s HRIS
- Výborná znalost MS Excel, znalost HR systémů vítána, docházkových systémů
- Velmi dobrá znalost Zákoníku práce a souvisejících předpisů
- Komunikativnost, pečlivost, strukturovanost, analytické schopnosti
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 a výborná znalost českého jazyka
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
- Přátelské pracovní prostředí
- Pdporu při vzdělávání a rozvoji
- 5 týdnů dovolené
- Půlroční bonusy
- Zvýhodněné stravování za 15 Kč
- Cafeterii na volnočasové aktivity
- Flexibilní pracovní dobu, možnost Home-office
- Akce pro zaměstnance
Smlouva na dobu určitou - náhrada za mateřskou/rodičovskou dovolenou
Těšíme se na vaše životopisy.