Milé kolegyně, milí kolegové. 10. 6. 2023 jsme měli možnost společně oslavit významné výročí našeho závodu. 15 let je významný […]
Smlouva na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené
Vaší hlavní pracovní náplní zejména:
- Klíčový partner pro týmy výroby, skladu a údržby ve všech personálních oblastech (odborné konzultace pro zaměstnance a vedoucí pracovníky, plánování lidských zdrojů, podpora při změnách v organizaci atd.)
- Zajištění zpracování pracovně/právních dokumentů
- Nábor zaměstnanců, onboarding
- Podpora při rozvoji zaměstnanců
- Práce v HR systémech
- Podpora interní komunikace – schůzky se zaměstnanci
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání / VŠ výhodou
- Výborné komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost
- Velmi dobrá znalost pracovně právní legislativy
- Proaktivní a proklientský přístup
- Pozitivní přístup při zavádění novinek a změn
- Pozitivní vztah k informačním systémům a práci na PC - dobrá znalost MS Excel, znalost personálního systému Success Factors vítána
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 a výborná českého jazyka
- Praxe v oblasti interního HR min. 3 roky na pozici HRBP, HR Generalist, HR Specialist apod., zkušenost s HR ve výrobní firmě výhodou
Co Vám můžeme na oplátku nabídnout:
- Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
- Přátelské pracovní prostředí
- Podporu při vzdělávání a rozvoji
- 5 týdnů dovolené
- Půlroční bonusy
- Zvýhodněné stravování za 15 Kč
- Cafeterii na volnočasové aktivity
- Flexibilní pracovní dobu
- Akce pro zaměstnance