Společnost Edgewell má velmi zodpovědný přístup v oblasti udržitelnosti a klade si velké nároky, které se upínají k firemním cílům […]
V této roli budete součástí týmu nákupu, budete reportovat Procurement Managerovi a budete odpovědní za:
- tvorbu, rozvoj a realizaci strategií a aktivit category managementu
- výběr a řízení vztahu s dodavateli (sledování trendů na trhu, agility dodavatelů, parametrů kvality, snižování nákladů, produktových změn atd.)
- identifikaci rizik, řešení problémů, tvorbu plánů zmírnění rizik, eskalaci zainteresovaným stranám
- vyjednávání o celkových nákladech, kvalitě produktu, dodacích lhůtách, definování odchylek v nákupní ceně a řešení problémů s dodavateli
- koordinaci aktivit při zavádění nových výrobků nebo produktových změnách a spolupráce s dalšími odděleními (výroba, inženýring)
- přípravu podkladů pro roční plán nákupu a nákladové účetnictví
- udržování smluvních a obchodních vztahů s dodavateli
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ/VŠ vzdělání
- relevantní praxe v oblasti nákupu nebo příbuzném oboru min. 3 roky
- porozumění základních pravidel účetnictví a obchodního/smluvního práva
- dobré analytické schopnosti, orientace na výsledky
- týmový hráč
- výborné vyjednávací a facilitační schopnosti
- dobrá znalost práce na PC (MS Excel, znalost SAP vítána)
- znalost Aj na úrovni B2, výborná znalost ČJ
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
- Přátelské pracovní prostředí
- Podporu při vzdělávání a rozvoji
- 5 týdnů dovolené
- Půlroční bonusy
- Zvýhodněné stravování za 15Kč
- Cafeterii na volnočasové aktivity
- Flexibilní pracovní dobu
- Akce pro zaměstnance