13323
post-template-default,single,single-post,postid-13323,single-format-standard,mkd-core-2.0.1,mikado-core-2.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,onyx-ver-3.2,vertical_menu_background_opacity_over_slider vertical_menu_background_opacity_over_slider_on, vertical_menu_with_scroll,transparent_content,grid_1200,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive
 
Přidej se k nám!

Systémový specialista objednávek

Systémový specialista objednávek

Pro náš tým Supply Chain Co-Packing hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici Systémový specialista objednávek. Na této pozici budete součástí menšího týmu, přičemž budete dále spolupracovat s kolegy v rámci evropské struktury naší společnosti. Tuto práci lze i částečně vykonávat z domova.

Hlavní náplní práce bude zejména:

  • Podpora při vytváření/zpracování objednávek v rámci příslušných systémů dodavatelského řetězce v souladu s našimi firemními zásadami
  • Zajištění správného zpracování objednávek a řešení nesrovnalostí (kontrola zpožděných objednávek, kontrola dodávek s dodavateli třetích stran a poskytování informací o našich dodacích pravidlech, podpora vystavovatelů objednávek – informování o zpoždění a nových termínech dodání, koordinace komunikace mezi zapojenými subjekty, pokud dojde k problému s dodávkou jako je poškození, nižší dodané množství, nesprávná položka …
  • Kontrola správnosti objednávky
  • Vytvoření objednávek a odeslání dodavateli
  • Správa dat pro objednávaný materiál
  • Podpora v projektech zlepšování procesů – analýza dat a mapování procesů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • Dobrou znalost anglického jazyka – v mluvené i psané podobě
  • Velmi dobrou znalost MS Excell (SQL, VBA) a dalších programů MS Office (Power Point, Word)
  • Znalost MGX (JDA) výhodou
  • Znalost SAP (modul pro nákup) výhodou
  • Komunikativní a otevřená osobnost
  • Velmi dobré analytické schopnosti
  • Aktivní přístup k řešení problémů/ orientaci na výsledek

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Podporu při vzdělávání a rozvoji
  • 5 týdnů dovolené
  • Půlroční bonusy
  • Zvýhodněné stravování za 15 Kč
  • Cafeterii na volnočasové aktivity
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Akce pro zaměstnance



    V případě, že vás náš inzerát zaujal, zašlete nám svůj strukturovaný životopis prostřednictvím formuláře níže nebo na email czinfo@edgewell.com, tel.:417 637 300





    Informace o ochraně osobních údajů