SC Project Administrator
Smlouva na dobu určitou – 1 rok
Na této pracovní pozici bude Vaší hlavní pracovní náplní zejména:
- činnosti související s koncem životního cyklu produktu z pohledu zastaralých nebo pomalu se pohybujících výrobků, tzn. proces SLOB, související nástroje a jejich údržba
- navrhování a komunikace konkrétních plánů založených na poptávce po výrobcích a stavu zásob, aby se zajistilo řádné vyčerpání nebo odpis zastaralých materiálů
- používání a údržba různých plánovacích nástrojů včetně plánovacích nástrojů SAP a MS Excel, Power BI, MS Teams, SharePoint
- úzká spolupráce s dalšími týmy v rámci společnosti za účelem dosažení obchodního plánu a strategických cílů
- monitorování a řízení úrovní zásob za účelem plánování, doporučení změn v zásadách skladování a koordinace úsilí směřující k čerpání nadbytečných a zastaralých zásob
- podpora při kontrole výdajů v rámci rozpočtu
- podílet se na neustálém zlepšování v oblastech kvality, snižování nákladů, bezpečnosti a také v interním a externím zákaznickém servisu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání / VŠ výhodou
- Výborná znalost MS Excel, SAP, znalosti JDA a Power BI vítané
- Plynulá znalost anglického a českého jazyka
- Zkušenosti v oblasti supply chainu a řízení zásob
- Velmi dobré analytické schopnosti a pečlivost
Co vám můžeme na oplátku nabídnout:
- Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
- Přátelské pracovní prostředí
- Podporu při vzdělávání a rozvoji
- 5 týdnů dovolené
- Půlroční bonusy
- Zvýhodněné stravování za 10Kč
- Cafeterii na volnočasové aktivity
- Flexibilní pracovní dobu
- Akce pro zaměstnance
V případě, že splňujete vy nebo váš příbuzný či známý uvedené podmínky a naše nabídka vás zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis s označením, na jakou pozici se hlásíte, a to na e-mail: CZinfo@edgewell.com nebo zavolejte na tel.: 417 637 300.